Shopping på IKEA!

dagen lyder som rubriken!
dagen startade med att mamma ringde till mig och min bror och frågade om vi ville ha frallor till frukost, så vi cyklade upp till henne å käkade frukost. då vid matbordet säger mamma: "Du, Emmelie. ska vi inte åka till IKEA idag så vi kan handla lite möbler till dig?" självklart svarade jag bara: "JA!" med en väldigt glad min! :)
vi kom fram till att jag behövde en ny garderob, en skohållare till mina skor, en byrå, en lampa, en stol, och en hylla. allt detta fick jag med mig hem idag, förutom hyllan, den kommer imorron. och när vi väl gick där på IKEA så får mamma syn på 4 st jättefina skåp som man hänger på väggen. då säger hon: " dessa hade ju varit fina att ha ovanför din säng :) " haha,. jag ba helt förvånat: jodå, det skulle ju passa perfekt, men vi båda kom fram till att det blir bättre om vi köper det när vi målat om mitt rum helkt, det finns även lite fler detaljer att fixa ;)
nu ikväll väntas det grillad lax här hemma hos pappi, senare ska jag träffa min bästavän Ica för att kanske bege sig ner till fbu för att kolla in festen.
och nej, det blir inget Liseberg för mig imorron för ingen kunde hoppa in och jobba för mig. taskigt, men sant!

PUSS // Emme

Kommentarer
Postat av: Pierre

Ja just det, det var du<3

2009-09-11 @ 16:31:47
URL: http://pierreolzzn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0