8/7 Grattis Tommy :)

först vill jag bara säga grattis till min farbror som fyller år idag! ett stort grattis till dig! :)
senare kan jag ju bara börja med att säga att kvällen i Båstad vcar helt sjukt rolig! Med bra väder, underbara vänner och god dricka så blev stämningen super. Efter att Emelia hade lurat bort mig i hela båstad så hittade jag henne och Ida till slut, men det tog ett tag. Vi gick ner mot hamnen och där rixfm höll till. det blev att vi satte oss i sanden och hade det allmänt trevligt :) mycket folk var det, och mycket roligt.
Jag tappade sedan bort mina vänner emelia och ida, men men :p haha. jag hittade Emilia och Lotta å dom. Träffade även Lucas, Calle och Mollan från skolan :) Roligt. jag mötte upp Ville, Roy och Mikaela, så satte mig vid dom en stund. Jag gick sedan vidare för att träffa Valle, så sitter jag där på bryggan, så kommer Max, hans bror fram å bara böjer sig ner å säger: Vad heter du? å jag såg ju att han kände igen m,ig men han var nog nt helt säker på att det var jag. så jag svarade bara lite försiktigt: emmelie :) ohhg jisses, sen så blev det kramkalas ett tag. :) haha, roligt att träffa dig med. önskade bara att man hade träffat er längre. :/ men det får det väl bli ändring på!
man skulle kunna sammanfatta denna texten med tre enkla ord: jag hade roligt!
 
förresten, fick även reda på en sak idag, ganska glad blev man, men även ganska så fundersam.

nu ikväll blir det kalas hos Tommy :) trevligt!
Ha de bra där ute (:



fråga mig inte vad jag gör med min mun :S

Kommentarer
Postat av: daniela

synd att vi inte träffades där :/. men hoppas vi ses i sommar om du kommmer hit fler gånger :)

btw har du bloglovin? följa varandras bloggar isåf? (a)

2009-07-09 @ 19:29:40
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0