7/7 :/

änsålänge har inte dagen varit direkt bra, vaknade senare än vad jag skulle. har inte packat ännu och jag ska åka om 30 min.
och visst är det konstigt att man alltid har samma person i tankarna när man vaknar? jag tycker det är riktigt konstigt, det måste ju betyda att jag saknar en person så det gör riktigt ont.
inte lätt när man är kär i en person man inte kan få tillbaka. :(
jajja, jag känner ändå på mig att dagen kommer bli bra. åker mot båstad och RixFm nu. mellanlandar hos mormor och morfar där mina söta kusiner är :) senare kör mormor eller morfar mig ut till Båstad! :D där träffar jag mina vänner. <3


Bjuder på denna rumpbild ;) tagen hemma hos Annica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0