4/6 hemma bland mygg och kvav värme igen

myggen kliar, luften är kvav och allmänt konstig. med andra ord har jag varit bortskämd nu i fem dagar med att befinna mig i Mellbystrand! :) Varit där med Ica. Vi har stekt på stranden varje dag, så lite bränna har man jue. Veckan har verkligen varit rolig!
I måndags var vi i Ullared på dagen, köpte inte så mycket, bara lite smått och gott. alltid roligt. senare på kvälen begav sig jag och Ica ut mot Västkusten, där vi skulle tälta och bara slippa alla mygg :|
dagarna gick åt till att ligga på stranden. på kvällarna gjorde vi alltid någontong :) var på donken någonkväll, och vi va ute p cyklade å en massa sådant roligt :)
nu vill man inte bvara tänka på att jobbet börjar på allvar på måndag. sen så är det hårt slit i cirka tre veckor. men som tur är så är jag ledig på RixFm festivalen på tisdag i Båstad, så då blire nog till att åka dit :) träffa mycket trevligt folk.
Får inte glömma att säga att jag träffade äntligen Valle igen! Det tog bara sisådär tre år. inte sett människan på tre år :( Synd bara att Max kom hem från Kina idag, och jag åkte hem idag :(( ajja, får väl komma ut och träff dig en annan dag! (:
tyvärr så var inte min kamera så aktiv under denna vecka, men några smakprov kan ni väl få :)


här anländer vi med vår packning



tog lite smått dåliga bilder, men iaf :)



underbart att bara titta på solnedgången



första kvällen innan vi skulle cykla :)



cyklarna :D



älskar verkligen Mellby, jag är hemma när jag är där.



denna bilden får avsluta :) tack icva för en kanonbra vecka med många skratt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0