29/7 dunder och brak

jamenvisst! vaknar av att man tror att det kör en stridsvagn på tomten. igår vaknade man av att en grävmaskin höll på att gräva upp hela tomten. inga sovmorgnar här inte.
detta är typiskt min pappa, att så fort han har avslutat något projekt så måste han alltid hitta på nya, så varför inte göra om baksidan å lägga på grus å massa sånt?
jajja, igårkväll jobbade jag hela kvällen, därför det inte blev ett inlägg :/ och nu idag börjar jag jobba vid två å slutar vid tio, så hälsa gärna på mig :)
.. har även pratat med min mammi love, hon är på väg hem nu efter sin lilla semester med motorcyklen!
nu väntar duschen på mig faktiskt.

PUSS // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0