27/7 nu är man hel igen, eller?

nu kan jag äntligen känna mig fin igen. har varit och fixat till mina naglar idag som hade växt ut rejält sen jag var och gjorde vid dom sist! sist hade jag rosa med glitter i, det vet ni som sett dom. men idag kände jag att jag ville synas mer så jag bestämde mig för att ta knall-rosa :D ? bra eller dåligt val? bild kommer så kommentera och säg vad ni tyckte. :)
gårdagen tog jag det väldigt lugnt, sov väl till 10 ungefär, sedan upp, körde hem till mammi, satte mig vid datan för att fixa med bilder å sådär :) sedan bar det hem i duschen.
på kvällen fick man besök av Tim och Lászlo :) åkte med dom till Ljungby & Lagan en ruda, tittade på lite filmer å skrattade massa. Jag stannade även i Ljungby inatt och tog tidiga bussen hem imorse! Var ju ganska trött när klockan ringde klockan 07.15 x) inte riktigt den tiden jag brukar gå upp på mitt sommarlov, men en gång mer eller mindre spelar ju inte så stor roll.
nu ropade pappa precis att vi ska köra, så jag ska springa upp och ta bilnycklen och sätta mig i förarsätet för att sedan bege mig ut till farfar och lilian en runda :)

PUSS // Emmelie






skriv vad ni tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0