25/7 Helsingborgsfestivalen och DK!

Dagen lyder som rubriken! Vi bestämde oss för att besöka Helsingborgsfestivalen, börjar bli tradition för min del. Men iaf, Vi åkte dit, Jag, Ica, Dennis och Jonas. tog bussen ner till Hbg, och på bssen träffade vi jossan, Filip, Johanna och Thim, de var även dem på väg mot Hbg och Dk! :) Vi spenderade mestadels av dagen i danmark, sol, dricka och trevligt folk! :) fast solen ska jag nog inte skryta för mycket om, för sen började det ösregna, åska å blixtra! Så vi tog båten hem igen, men istället för att gå av så turade vi någon gång fram och tillbaka. Vi gick i land i helsingborg igen och fortsatte kvällen i Helsingborg med massa folk!
Det dröjde inte länge innan vi fick nys om att Joddla med siv skulle spela på stora scenen, så vi gick dit för att titta. och säga vad man vill, Joddla är verkligen en klass för sig, men de är riktigt bra! :) Haha!
...sen så måste jag ju bara säga att jag var ganska duktig med kameran, för några bilder blev det med hem.



bussen på väg mot Hbg. Ica börjar redan här att spexa!



toabild på båten! BÄSTAVÄN <3



har vi anlänt till Helsingör :) toalettbesök!



Ica och talangstjärnan från "Blomman och Olsson" :D



halva Jonas, Dennis och Thim



Jossan och Johanna. Haha, vi hittade massa såna pappers-kepsar x)



fråga mig inte vad hon håller på med?!



lätt hänt!



gänget, haha :D



ica ville åsså vara med. men fråga inte vad Jonas gör?



på båten :)



Joddla med Siv :D



där va en del folk!



denna bilden får avsluta efter en heldag med massa skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0