12/7 Bloggtorka? Nejtack!

Förlåt mina vänner för att det har lydit bloggtorka här nu några dagar.
Det beror inte på att har hänt särskilt mycket, helt enkelt bara på att
jag inte suttit så mycket vid datan.
igår jobbade jag morgonen, sedan begav jag mig hem till Ica, för att vi senare
skulle cykla vidare till Oshultsfestivalen. Där vart ganska trevligt. Jag blev bara
besviken på att det inte var så mycket folk. ''/ musiken var inte riktigt min stil,
eller joo det fanns ett band från typ  Ljungby tror jag dem va ifrån, de spelade
å sjöng ganska bra. När det började bli kväll på riktigt, altså börja mörkna och
så, så ville Ica cykla hem, men vafasen? Jag ville ju stanna kvar? :D Som tur
var så träffade jag Emilia & Elin, så jag var med dem sista delen av kvällen.
När kvällen började lida mot sitt slut, klockan var väl halv ett eller något då skulle
Emil åka på min pakethållare hem, den som han redan en gång suttit sönder xD
haha. jajja, men sen så vidsade det sig att han hade skjuts. Så Matilda fick sitta
på min söndriga pakethållare in till byn xD blev även bjuden på efterfest hos Axel,
med fredrik och dom, hade varit trevligt. Men jag skulle upp halv 8 nu imorse och
sen så drack jag inget igår, så hade känts ganska dumt att åka på efterfest när
man inte varit varken på förfest eller festat xD så jag hoppade det, jag har den
gången tillgodo ;) haha
Åter till denna dagen, idag. Jobbade som sagt på morgonen, gick faktiskt väldigt fort :)
mamma hämtade mig hemma sen och vi åkte till mormor på kalas. Alla kusiner
var samlade! stannade där några timmar, åkte hem till pappa. Sedan körde vi en
runda, och jag körde faktiskt :) gick faktiskt riktigt bra idag! :D det tar sig ;) haha
Nu had jag tänkt mig att jag skulle titta efter om det fanns några sociala typer inne
på msn som man kunde spendera kvällen genom att prata med. för jag är uttråkad!
Tjaaa /  Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0