not on topp

idag har mitt humör varit både positivt och negativt.
dagen började med att jag vaknade klockan fem
av att min kära klocka ringde, men var faktiskt inte
trött :) så gick upp, fixade till mig å sådant, var verkligen
på bra humör idag :D längtade efter att få göra mitt
matteprov som jag hade pluggat till. så kom till skolan,
då kommer hon som jobbar på administrationen in
i vårt klassrum och säger att vår lärare är sjuk :o
å jag visste att jag var ledig på eftermiddadegn för
svenskan var inställd, men hallå?? nu hade jag inga
lektioner alls, hade verkligen åkt dit helt i onödan,
så där sjönk humöret ganska rejält kan jag ju medge.
tog tidiga bussen hem å så. å har gjort de sista i engelskan
med, så det känns skönt :D
träffa min älskling ikväll hoppas jag !!
detta var min blogg för idag :)  Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0