Back On Track!

Sitter i skolan nu och har naturkunskap nu på morgonen.
trodde faktiskt att detta ämnet inte skulle vara något för
mig, men det är ganska intressant. sådan saker man
bara tar för givet, att man tror att allt ´ska fungera. men
det är faktiskt inte en jälvklarhet. nu för tillfället pratar vi
om energi, alla vet ju inte ens vad energi är? nu låter
jag som om jag verkligen älskar detta ämnet, men så
e det faktiskt inte, tycker bara att man ska tänka lite och
inte bara ta allt som en självklarhet.

Måndagar brukar faktiskt vara ganska sega, men denna dagen har gått väldigt fort
och det känns som att veckan kommer bli bra :D !

  • Måndag: skola, hem, fixa lite, äta kanske träffa älskling.
  • Tisdag: skola, teckenspråk, hem, äta ta de lugnt.
  • Onsdag: skola, fixa klart engelskan, hem, gå en runda om ädret tillåter :)
  • Torsdag: skola, kommer gå fort (Y) hem, fixa lite med teckenspråket.
  • Fredag: skola, kanske ut å äta å titta bio med älskling :) <3
  • Lördag: Förhoppningsis tillbringa dagen med min bästa pojkvän!
  • Söndag: sista dagen på veckan, jobba mitt på dagen och på kvällen blire väl film med babe :D <3

    Träffar ju de bästa flickorna idag :) Tilda & Annica. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0