work work

igår var jag hemma från skolan :( hade typ asont i halsen :/ å har det fortfarande, men inte lika mkt! men iaf, på dagen pluggade jag lite och tog det lugnt, sen så åkte jag å pappi iväg å handlade :)
på kvällen gjorde vi pizza, min baby kom hit en runda, medans vi åt så gick han en runda med  vår lilla vovve. :) han hade redan ätit :p kvällen var väldigt lugn i sig. baby gick hem vid halv 11 och jag gick å la mig vid halv 12 :D
å nu sitter jag här och ka snart ta tag i mig själv genom att hoppa ner till duschen för att sedan fixa till mig och sedan bege mig till jobbet, jobbar dagen idag. Ikväll blire till att vara hemma med bror min, mammi å pappi ska titta på bio :)) och min babe ska iväg och festa ikväll, så han får man inte träffa :(( Buhuu!
men men, hälsa gärna på mig på jobbet :D !

-/  E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0