sommar? :) ja tack!

vaknade för ett tagsen och tittade ut, det var nästan så man ville börja gråta! :( jag vill ju ha sommar nu. tror inte jag är ensam om detta, ligga vid stranden, sola, bada och härliga sommarkvällar med grillning och kubbspelning, visst låter det underbart? :) jag längtar iaf.
...men åter tillbaka till verkligheten! jag hade tänkt göra något vettigt av min dag idag. ska snart äta lite frukost, ssedan fixa till sig lite, kan behövas asså :D haha, sedan tar jag bussen till mormor och morfar och stannar tills imorron :)
och när jag kommer hem imon så får jag förhoppningsvis träffa min älskling! :D <33

Igår åkte jag och min baby till farmor en runda, fick mat och allt. Flygande jakob, satt inte helt fel kan jag säga. Jag tycker om min farmor, fick även min andra mössa som hon har gjort till mig, sjukt varm är den :o jättefin! vi stannade några timmar, sen dan åkte vi hem och min älskling släppte av mig utanför mig, vi pussades hejdå sedan körde han vidare hem till sig. Kvälln var mycket bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0