Helgen :)

Alla hjärtans dag i lördags! Fick ett jättefiint halsband av min älskling. <33
började dagen med att jobba, inte planerat men gott med mer pengar :) jobbade bara till middag sen så blev det hem och städa lite :p åkte med älskling på "kalas" på kvällen, med hans familj :)) mycket trevligt. jag och baby körde hem till mig vid halv 12 så han sova här :D söndagen var jag ute hela dagen, jag, baby, hans familj och några till åkte ner till en sjö och grillade korv och bara hade det trevligt. för att få lite motion så gick jag med chrilles mamma ner, 7 km. :D känner mig lite stolt! senare på kvällen körde baby ner mig till simhallen och hämtade mig där senare med, blev bjuden på middag hemma hos honom på kvällen, mysfaktor, jaa (a) vi gick sedan hem till mig för att titta på tv och nana :))
måndagen var mest en slappedag, tog det lugnt, lagade mat och farmor va här en runda :) på kvällen jobbade jag senare blev det hem och titta film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0