30 Januari - 3 Februari

Först så måste jag säga förlåt för att jag inte har skrivit i bloggen på några dagar. men har helt enkelt inte suttit vid datan, det har hänt en del :))
så nu hade jag tänkt berätta lite om mitt liv dessa dagar!

fredags, min bror fyllde år!
jag slutade tidigt i skolan, mormor & morfar var och hämtade mig :) så åkte med dom hem, fixade lite, städade rummet å så. hjälpte mammi med att laga mat :D Tacos!! GOTT. gästerna kom vid 18.00 och ja pratade lite med dom å åt å så, sen så körde mammi ner mig till jobbet, jobba på kvällen :c  kom hem vid tio, folket fortfarande kvar. satt och tittade på bilder från Cypern :)) chrille älskling kom hem till mig en runda vid halv elva :) glad blev jag! jag gick och la mig vid 12. så slutade min fredag!  fick även reda på att en kompis till min familj dog ikväll :(( r.i.p.

Grattis Emil :)

Lördagen var ingen direkt spännande dag! jag jobbade först, sedan åkte jag och mammi till mormor och hälsade på henne. meningen var att vi bara skulle stanna en liten stund men vi var där hela 4 timar :o mycket att prata om! trevligt. 
Kvällen blev mycket lugnt, gick och la mig vid 10 typ, ställde klockan på 9 så man inte sover bort hela söndagen :) annars e hela dagen förstörd! :(
Söndagen var en mysig dag :) började med att jag vaknade INNAN klockan ringde :o blev ganska förvånad, men sant! idag skulle jag, älskling och hans familj hem till hans mormor och äta för hon ville bjuda på middag, söt är hon :) mycket trevligt, och gott var det med! efter det blev de tårta och fruktsallad till efterrätt :) MUMS! tiden började dra iväg, och jag skulle jobba, så älskling <3 körde mig till jobbet! :)  
Måndag, skola som vanligt. började med naturkunskap, satt och letade fakta om vattenkraft, det går frammåt altså. :D känns bra! tog dessutom den tidiga bussen hem då :D !! tog det lugnt mestadels av kvällen, sen kom älskling hem till mig, vi tittade film och myste, vi hade faktiskt 4 månader idag (2/2) (a) <33
Och idag är det tisdag! skolan har gått ganska fort! :) började morronen med ett prov i terminologi. första gången jag faktiskt blev besviken på ett prov :( låter helt sjukt, jag vet. men jag hade hoppats på ett mycket större prov, nu när man väl hade pluggat på de, men nejdå. 6 obligatoriska frågor. lite onödigt pluggande :s men nu kan man ju allt iaf :)) idag när jag kommer från skolan så blir det att utöka mitt teckenspråksförråd! :D ville inte gå dit innan idag, men nu vill jag verkligen. det är faktiskt roligt! får inte träffa min älskling ikväll :c han är och bygger på projektarbetet. men ikväll kan jag lägga mig tiidigt :)) och läsa lite och passa på att plugga med :D haha
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0