28/2 Grattis Filip :)

för det första så vill jag bara säga grattis til filip, han fyller 17 idag :D !!

klockan e snart halv elva och jag har redan varit uppe i 1.5 timme :o ställde klockan för en gångs skull. ska snart pallra mig ner till duschen för att vakna bättre. sedan bär det av för att jobba några timmar nu på dagen sen så ska jag cykla hem, fort som attan och fixa sig å hinna dricka lite med förhoppningsvis :D sen så åker jag och lotta hem till jimmy för att förfesta lite, senare kommer jonte och hämtar oss så bär det av till balders för att få e Pulsedriver :D :D fett najjs!
nu ska jag inte sitta vid datan mer idag, känner att det inte finns tid till det :o !

Puss & Kram Skumbanan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0