en dag med sol & bad

i skrivande stund befinner jag mig ca. 30 mil hemifrån! jaa, det är sant.
jag är hos mina kusiner i skövde:)
tog tåget hit igår efter det att vi besökt ullared, och jag stannar här tills på fredag. bilder på vad jag köpte i Ullared kommer när jag kommit hem. det blev inte alltför mkt, men en del koftor blev det :)
dagen idag har gått åt att gå på stan en stund, inhandlade mig ett par svarta jeans, :) kändes bra! jag & Karro gick och tog en fika för att barnen var och lekte med sina kompisar så vi fick en liten stund för oss själva. :) pratade å flabbade en massa! du känns mer som en kompis än som en moster :) haha, 
..eftermiddagen blev fin. och vi åkte och badade i några bassänger i Mariestad! varmt å skönt :)
nu ska barnen lägga sig och jag ska hoppa in i duschen för att sedan gå ner en trappa och spela lite kort :)
hörs kanske imorron om jag är aktiv här!

Ps, jag måste bara säga att jag har köpt en laddare nu till min mobil. Så äntligen har jag batteri! min laddare ligger lixom glömd i Lagan :s

PUSS // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0