blåsor på händerna :(

haha, jaa det är sant! jag har blåsor i mina händer, skruvade ihop möbler igår, och nu ser man ut därefter. sanningen är bara att man har en stor garderob kvar att skruva ihop! :| ajajaj.
igår var vi och hämtade färg till mitt rum :D !! Äntligen ska det bli lite ordning och reda, ny färg och nya möbler alltihop :) inte en ensa gammal sak kvar. haha, dett är perfekt.
när jag blivit klar med min garderob som jag snart ska börja skruva ihop så kanske jag hinner börja måla med! :D för ikväll är det massa jobb, åter igen. :/ och imorronbitti.
jajja, nu ska jag fatta hammare och skruvmejsel! Emmelie, känn dig som en snickare eller något. (Y) HAHA

PUSS // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0