26/8 psykologi?

sa jag psykologi?
jaa, faktiskt! skulle haft psykologi nu i eftermiddags, men eftersom att vi inte fått våra datorer ännu så blev det ingen psykologi, så slutade halv ett. och för att jag skulle bedriva tiden på något bra så tog jag, Annica & Tilda bussen för att köpa mig en ny klippkappa :) så nu har jag en ny, snygg & fräsch!
morgonen tillbringade jag i salongen och vi hade ämnet design, vi rullade upp en solfjäder i luggen med läggningsspolar :) å gjorde clipslockar!
på eftermiddagen när jag hade köpt vad jag skulle så ställde jossan upp och var modell till mig, så jag rullade permanent på halva hennes hår, lite krångligt var det med tanke på hur långt hår ungen har! :o haha :D
nu ikväll har jag jympat, så nu blir det sängen med bästa boken! :)

PUSS NATTI // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0