25/8 sen uppdatering, jag vet...

jag vet att jag inte uppdaterat på vääääldigt länge :( inte bra altså.
men under denna tiden har hänt en del..
1. jag har slutat jobba på veckorna
2. jag har fyllt år
3. haft fullt upp på helgerna
4. börjat skolan!

som sagt så jag har haft ganska mycket att göra.
jag tänkte jag skulle sammanfatta allt ganska kort, annars orkar ni väl inte läsa? ;) haha
jobbet är avklarat, jobbar bara på helgerna som vanligt. DOCK E JAG LEDIG DENNA HELG! så ni vet :D första helgen på väldigt länge.
jag har varit på en grillfest som hette duga! den slår riktigt många av de fester som finns här hemma omkring! god dricka, galet folk, åsså jag :D haha, riktigt skoj var det!
i lördags befann jag mig ca 3 mil hemifrån på kräftskiva :) älskar kräftor, så himla gott! massa folk, både lustiga å normala. haha. men träffade iaf en väldigt fin vän! roligt.  som sagt så har jag hunnit med att bli 17 år med, det är inte illa! Dock hade det varit dubbelt så skönt att fylla arton, men det är bara till att räkna ner dagarna nu. kommer ju ta ett helt år, men det är det värt.
fick massa fint, kan förklara några saker: parfym, pengar, mobil, smycken, presentkort m.m. blev verkligen nöjd! :)
...skolan har också börjat, så på veckorna befinner jag mig altså på andra året på frisör i halmstad för er som inte visste. jag känner på mig att detta kommer att bli ett toppen år. Kan inte riktigt förklara den känslan, men den finns där. (:

nu ska jag snart bege mig hem till pappa, farmor kommer och gratulerar mig för hon kunde inte innan när vi hade kalas. Så det blir ikväll då :) längesen jag träffade henne med. sen så förhoppningsvis ska jag väl hinna ut och köra lite med pappa med, och sen så blir det till att slänga sig i sängen och plocka upp rätt sida i den bok jag håller på att läsa nu, "Klockan 10,31 på morgonen i Khao Lak" den är så bra och så gripande. ett tips till dom som är intresserade av hur ett liv efter flodvågskatastrofen där en man förlorade både fru och två barn kan se ut! jag ryser bara jag tänker på den.

Ps, det märks verkligen att det blir kallaren och kallare på morgnarna. :( vi går mot vintertid. därför passar jag på att lägga in en bild som jag tog en speciell kväll i vintras. en kväll jag aldrig kommer glömma. en kväll då jag visste vad jag hade.

Måste bara säga en sak, att man vet ju verkligen vart man har sina vänner. Från att ha varit ens bästa vän till att inte ens hälsa på en, det är så lågt en människa ska sjunka i mina ögon för att jag ska förstå att hsn/hon är lika med noll. du sa till mig att du fortfarande ville vara bra vän med mig, och att jag kunde komma till dig om jag behövde någon att prata med. men var fan finns du? du finns då inte hos mig iaf, det har du verkligen visat klart och tydligt. En vacker dag kommer du kanske komma tillbaka och försöka prata med mig, men varför ska jag slösa tid på en människa som inte vågar visa sitt rätta jag? För jag vet att du vill, men du vågar inte. så snälla, titta upp från marken NU, innan  det är försent, innan du har förlorat fler vänner. :(

bloggen blev lite längre idag, men det va skönt att få skriva av sig :)
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0