13/8 mamma, lär dig va tyst! :)

nu var jag tvungen att pausa i mitt målande för att målartejpen är slut! :( och utan den går det inte att måla i skarvar och hörnor, likaså vid tak och golv. så jag slog numret till min söta mamma å sa till henne att den är slut, så hon köper en med sig hem :)
mamma är ju smart med, hon försa sig att hon var iväg och handlade presenter till mig x) inte bra. men det lät som att någon bildörr slog igen nu, så hoppas det var hon!
oj, jag glömde säga till henne att färgen med var slut, så stackars mamma får helt enkelt ner och köpa en ny burk färg med! sedan blir det att måla klart rummet :)
och ikväll blir det en snabb tripp till Halmstad :)

måste bara säga att jag och ellinor hade verkligen världens slappaste dag igår! vi gjorde typ ingenting, bara kollade tv helan dagen! eller joo, vi gjorde fruktsallad och till middag gjorde vi spagetti å köttfärssås :) GOTT!
min vän, du är bäst!

PUSS // Emme

Kommentarer
Postat av: ellie

Du är !

2009-08-13 @ 19:02:47
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0