11/8 Morgonpigg?

näsan helt igensatt, ögonen lite svullna, huvudet bankar. ja, det är väl kanske så livet ska se ut när man är förkyld.
vaknade gjorde jag hos ica, och jag tog trappan i ett steg i hopp om att toaletten var ledig så man kunde gå in och snyta sig, och tack å lov, det var den!
det känns som en hel befrielse. haha, för att vara förkyld är sjukt jobbigt.
nu sitter jag här i mina joggingbyxor å en myströja, men om en liten stund har jag bytat kläder. det är nämligen så att jag ska åka till hässleholm med ellinor :) ska ta en fika i stan och gå runder och strosa lite. kan nog bli bra!
nu väntar locktången på mig där uppe, laddaren väntar med på att den ska få kopplas till min mobil. så som ni förstår så lämnar jag bloggen för denna stund.
FÖRRESTEN! JAG MÅSTE SÄGA GRATTIS TILL MAMMA SOM KLARADE SITT MC-KÖRKORT IDAG! :D

PUSS // Emme



var är solen?


Kommentarer
Postat av: Ellie

Vi ska ha mysigt, och grattis till Annicaaaaaaaaaaaaa!

2009-08-11 @ 11:25:48
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0