10/8 En kväll hos Ellinor

min blogg har legat ganska lågt nu ett tag. lite trist, men sant.
jag kan börja med att berätta om kvällen jag spenderade hos min fina vän Ellinor.
i lördags jobbade jag tills klockan fem, sen så begav jag mig hem till Ellinor för att laga Tacos och bara umgås. Så jag kom dit, vi lagade mat och småpratadew lite. vi lyssnade igenom massa gamla skivor och låtar som man lyssnade på när man var mindre :) trevligt! och kvällen avslutade vi med att lyssna på KENT låtarna!
Sen så sov jag hos Ellinor, och dagen efter, igår altså så åkte vi till Mellby och sola och bada, men badandet blev det inte så mycket av, brännmaneter överallt :( så vi solade ist!
Måste bara poängtera att jag körde både dit och hem! najjs.

i skrivande stund sitter jag hos Ica och väntar på att hon ska bli färdig. & vi har fortfarande inte kommit på något som man kan göra. :(
nu ska jag snart stänga ner datan och va lite social :)

PUSS // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0