5/4 vart tog våren vägen? :(

måste börja med att be om ursäkt till er eftersom jag inte skrivit blogg sen i onsdags, dåligt Emmelie!
tänkte göra en liten sammanfattning av dagarna ändå :)

Torsdag - Skolan som vanligt, matte på morgonen som för mestadels bestod av svenska repetition, för vi skulle tydligen ha ngt prov på sagor och myter, och emmelie hade inte pluggat (N) så det fixade vi till på mattelektionen. jag och emelie gjorde även färdigt vårt mattehäfte, så det blir att göra ett prov efter påsk :) svenskan slutade vi vid kvart i två och min buss går inte förens vid 4, så jag satt och väntade :( gick ut å satte mig i solen och glassade med en glass i vårvädret :)

Fredag - Tänkte faktiskt åka till skolan denna dagen, men vaknade på morgonen å hade så sjukt ont i huvudet :( så det blev till att knapra i sig en ipren och somna om. vaknade runt halv tio och då hade huvudvärken släppt :) så jag gick ner och tog en låååång dusch :) sedan spenderades dagen mest i lugnt tillstånd. var i Ljungby på kvällen och hälsade på farfar. kändes tungt och se han på ett sjukhus :( <3

Lördag - Började dagen med att tjäna lite pengar :) jobbade morgonen, fick jobba lite längre än vanligt för ica va sjuk, men vad gör man inte för en bästis :) sedan blev det hem, byta kläder och ut i vårsolen! på kvällen blev det grillning, MUMS :D !! senare åkte jag ut en sväng, trevligt :) kom hem lite senare.

Söndag - Idag har jag inte gjort så mkt. bara tagit det lugnt, till en början iaf :) jobbade dagen idag, sedan blev det lek och plask på kvällen. det är inte roligt asså. :( bara två gånger kvar nu, känns super :D !! nu ska Emmelie packa lite, har inte börjat med det ännu :| haha :D men det ska nog gå bra :) åker imorron, tillbaka på söndag :) ska försöka blogg lite emellanåt, men kan inte lova något :o

ha de bra nu mina vänner :) !!

/ -  Emmelie


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0