27/4 Entusiasmeraren

jahaa, då har jag inte skrivt blogg på ganska länge :/ har haft en massa annat att göra.
lördags blev det grillfest med alla grannar med familjer :) mycket trevligt, lite fest påp kvällen med (Y)
kvällen var faktiskt riktigt bra! somnade vid ett ungefär. precis när jag skulle lägga mig så ringer Tim :o :D haha så jag låg å snackade med han lite, tillsa jag sa att jag inte hade tid att prata mer för att jag skulle sova. jobba söndag morgon :c men det e najjs med pengar. har satt in ännu lite mer pengar på mitt resekonto :D !! lutar verkligen att dra söderut i sommar ^^
nu ska jag skriva vidare på detta tråkiga test :s
btw så e jag en entusiasmerare (Y)

/ -  Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: de är gertssons (A) haha

2009-04-27 @ 15:40:05
URL: http://bojance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0