2/4 egen hårvård och 1/2 år.

1/2 år av idag!

Denna veckan har inte varit särskilt positiv kan jag bara säga. massa tråkigheter. kan bara hoppas att det blir bättre.
igår hade vi egen hårvård i skolan, trevligt! :) jag fixade mörkbrunt hår på mollan med blonda slingor i :) mycket bra efter alla omständigheter! haha ;D
mollan blekte lite slingor på mig, syns inte så mkt, men det ville jag nt heller. så nu skiftar det bara i lite blondare nyans.
idag ska jag inte göra så mycket. jag ska säga till pappa att jag vill hälsa på mormor å dom idag, så förhoppningsvis kan jag köra dit :) najjs! har dock inte bestämt mig om jag ska sova hos mamma eller pappa inatt, krångligt är detta nu. :/
iaf, igår ringde min vän som jag pratar alla mina problem med, mycket trevligt var det. tack för att du lyssnade, jag vt att du läser min blogg ;)

/ -  Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0