19/4 - ensamheten tar över

idag vaknade jag upp hos en av de kompisar jag värdesätter mest, Ellinor!
för att komma på andra tankar igår så begav jag mig hem till henne på
kvällen efter jag ätit. det blev en massa prat, pluggande av körkortsteori (Y)
sedan visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi poppade popcorn och åt
ostbågar. till detta spelade vi spel :) det blev en massa skratt, precis som
förr! det gillar vi :)
klockan blev mer och mer och vi bestämde oss för att jag skulle sova där.
så vi bäddade med en madrass och fixade. gick och la oss, låg och
småpratade lite. sen så somnade jag, före henne. vilket inte är ovanligt xD
vaknade imorse och hade ont i halsen och började kanske bli förkyld med :/

snart blir det till att jobba iaf, pengar pengar pengar :D !!
ikväll ska Emmelie ta det lugnt, plugga materialkunskap å så.
skolan imorron, denna helgen har gått riktigt fort.
även om det har varit den jobbigaste helgen på länge :/

jag och ellinor, väldigt gammal bild. men jag tycker om dig lika mycket min vän <3 !!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Love yooouuu!

Tack för att du finns :)))

2009-04-19 @ 13:02:01
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0