12/4 pappis dag!

idag är det den 12 april och min pappi fyller år! bästa du! <3

idag har jag bara ägnat dagen åt att skruva ihop min säng och lite annat. har även hoppat studsmatta för första gången i år :) !!

& nu sitter jag ute på altanen och känner doften av grillat. sitter här i solen och hör ljudet av en och annan motorcykel som rullar förbi jag hör även plasket från vattenslangen som grannarna har och tvättar och polerar sina bilar med. har precis hjälpt till med maten och allt, så nu har kalas-kläderna kommit på med :) hög kjol och en blommig tröja (: känner verkligen att sommaren är påväg nu!
ikväll blir det kalas för pappa :) grillat och potatisgratäng med en massa sallad :D !! mums! sen så blir det nog en glass på det :)
detta var min blogg idag (:

/ -  Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0